att orka

Imorse ringde klockan alldeles för tidigt. Jag gillar inte att gå upp 05:30. Det är aldrig trevligt. Men om jag ska försöka se något positivt i det hela så är det att jag redan är hemma :) Med huvudvärk dock. Det känns som om jag har ätit så himla mycket idag. Men jag har bara ätit mellanmål och en massa frukt för att hålla sötsuget borta. Det går väl sådär.. har ju iallafall inte ätit något inte bra än. Good for me. Men dag 1 brukar gå bra.. vi får se imorgon eller snarare typ torsdag hur det går... Jag har ngra byxor som jag hittade i garderoben.. om några minus kilon kan jag ha dem utan att det blir bilring! Mitt mål just nu är att kunna ha dem!

Nu ska jag göra lite tacos.. med massa grönsaker och så :)
Sen bär det iväg och träna...och så hem och äta middag! Sen får jag sova... äntligen!

Kommentarer
Cillan* säger:

Fasen va du e duktig me allt becca, du städar å tränar å håller på!!!=) Gillar din design på bloggen jätte mycket, så fräckt å nice, passar dej perfekt!!

Massa Kramar*

2009-03-16 | 18:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback