en andra chans

Sitter tittar på Andra Chansen-såklart!

Den  första duellen blev som jag hoppades iallafall. Men det är svårt tycker jag. De bra låtarna möter varandra så det är svårt att välja. Jag sitter nog mest och hoppas att jag ska se min syster, kusin eller moster som är på plats på parkett!

Jag tror att det iallafall kommer kunna skrälla ganska bra sen iallafall. Kanske får vi höra en miljon Snälla nästa lördag också? Hellst inte dock. Fast i finalen har jag redan min topp tre. Just nu är dock alla de tre etta för mig så vi får hoppas att Sverige tycker någorlunda som mig iallafall. EMD, Mums-Mums eller Alcazar gillar jag iallafall!

Nu ska jag iallafall fortsätta titta på frnna rysare... blir inte BWOs låt lite bättre för varje gång ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback