hemma från ullared



Puhh!

Nu har vi kommit hem från Ullared! Blev en liten tur dit. Vi tog det lugnt och var inte där förräns vid 10 tiden och så kom vi hem för 1 timme sedan. Vi slapp köa och det var inte sjukt mycket folk. Mycket folk är det ju alltid där men det kunde varit fler. Vi shoppade en hel del, som ni ser ovan. Men man kan ju inte åka därifrån tomhänt, eller hur?!

De hade faktiskt en del snygga kläder också. Så jag har fyllt på med leggins, tunika och en kofta.

Nu när jag sitter och varvar ner känner jag att jag inte mår alltför bra. Igår kväll började jag få ont i halsen, Mattias har varit/är förkyld och har nu efter en vecka lyckats smitta mig. Blä! Hoppas att det inte slår ut värre en lite snörvel och hosta. Vill ju inte vara tvungen att skippa träningen! Imorse vaknade jag av att jag var så tjock i halsen att jag inte kunde svälja .
Usch.

Ikväll har vi inget inplanerat, vi ska göra hemmagjord pizza oxh bara slappa. Kanske ser Robinsson, om det nu är något att ha. Annars så köpte vi några filmer som vi kan se istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback