och vinnaren är


Jag är absolut nöjd med vinnaren av melodifestivalen. Malena sjunger jätte bra och låten är bra och lite annorlunda, kanske vad vi behöver för att få en bättre placering?

Jag röstade dock inte på den. Hade lite svårt att bestämma mig så jag röstade på Alcazar, så klart! Och så fick jag ett infall och röstade på Sofia med den grekiska låten, jag tänkte att eftersom jag skulle ha gillat den om den var med i Eurovision så skulle den varit ett bra alternativ. Sen fick jag ett sista infall eftersom jag inte ville att Af Ugglas skulle vinna och skickade iväg en röst till Måns "mums-mums" Zelmerlöv.

Sara var här och höll mig sällskap under finalen, vi hoppade som två idioter i soffan medan poängen delades ut. Usch, det kan inte vara bra för hjärtat med de där omröstningarna. Jag blir så nervös och skakig liksom ;)

Nu ska jag nog gå en trappa upp och sova lite grann. Ska bara få min man att inse att han också är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback