på tu man hand

Idag har vi varit så duktiga. Matias har börjat rensa i vårat datarum så att vi ska få plats med en massa saker från gästrummet när det ska renoveras. Jag har gjort inbjudningskorten till min 25-års fest! :) Tänkte att det vore bra att vara ute i god tid så att folk inte bokar upp sig på annat! Sen har jag också rensat lite och så har vi dammsugit och städat i badrummet! Ja just det tvättat oxå!

Vi har verkligen gjort oss förtjänta av att sitta i varsin soffa med tända ljus och titta på tv/datorerna. 

Det bästa med dagen idag är nog ändå att även om vi gjort olika saker så har vi varit tillsammans när vi gjort dem iallafall.  Underbart!
Det har blivit lite lite på tum man hand på sista tiden. Mycket jobb och annat som stått i vägen!

Har också varit jätte jätte duktig med en annan sak.I fredags började jag läsa en bok som jag läste ut igår kväll. Jag började direkt med en ny bok som jag nog läser ut ikväll,kanske imorgon. Jag har kommit fram till att jag är en bok-periodare. Ibland läser jag inget alls på jätte länge och ibland kan jag läsa hur många böcker som hellst, jätte snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback