värmen stiger

Ojoj det var nästan varmt ute idag. Eller varmt  kanske är överdrivet men det var varmare än det varit på länge iallafall. Det känns nästan som att våren är påväg (håll tummar och tår!)  Det har blivit mycket ljusare också, både på morgonen och eftermiddagarna. Snart kan vi nog börja vara lite ute i trädgården igen också!

Min jobbvecka bara springer iväg nu när jag har utbildat denna veckan. Imorgon jobbar jag bara till 14 och efter det ska jag hem och städa! Det börjar bli så illa att vi kan snart döpa våra dammråttor!

Idag när jag kom hem så hade jag nämligen inte tid med det jag bakade  en massa gott till fredagsfikat istället, imorgon bjuds det på kokostoppar och chockladbollar! Mumma!

Satt för skoj skull och kollade på sista minuten resor alldeles nyss, så härligt det vore att komma iväg någonstans! Men vi har bestämt oss för att inte åka utomlands i år och istället renovera på övervåningen. Det är ju något man kan njuta lääänge av sedan, betydligt längre än 1 semestervecka i solen. Men en semestervecka i solen vore ju så härligt, utan jobb och måste, bara sol,bad och slappa!
Men nej har vi bestämt så har vi! Får övertala min andra hälft till en resa början av nästa år istället :)

Kommentarer
Marie säger:

Döpa damråttor är väl inget. Vänta till du kan kela med dammkatterna istället ;-)

Bättre lite skit i hörnen, än ett rent helvete:-)

2009-03-06 | 10:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback