vilken effektiv dag


Ojoj

idag har vi jobbat hårt! Vårat mål var att få över byrån och sängen från gästrummet till det "nya" gästrummet. Det har vi gjort. Plus massa massa mer!

Vi började dagen med en ordentlig frukost...


...bara äggen som saknas i bild!

Sen, medans Mattias tömde sitt skrivbord och flyttade dator osv så fick jag för mig att jag skulle rensa bland alla mina kläder. Ni förstår jag har SJUKT mycket kläder. Jag har varit duktig och rensat ut garderoben tidigare och lagt det i påsar i förrådet. Dessa påsar har byggts till berg och sen har vi/jag kastat in diverse skor och väskor och jackor i förrådet utöver påsbergen så det behövde organiseras!

 

mitt i röran! Jag glömde ta en före bild på förrådet men ni kan få se efter bild iallafall!

    

Efter detta och möbelflyttandet så tog jag tag i två veckors ren tvätt. Det var dags att vika! Som tur är har vi en så bra katt som gärna hjälper till...

 



En mycket effektiv dag än så länge.. nu ska jag sätta in en stek i ugnen och bläddra lite i några tidningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback