vinter... igen

Jag börjar tvivla på att vi överhuvudtaget kommer få någon vår i år. Deprimerande nog så öser snön ner just nu.  Men jag kan ju inte blogga om vädret hela tiden. Trist är det iallafall.

Idag har jag varit i en riktig svacka. Det blir alltid så när man passerar den där tiden på månaden. Och så fick jag jobba en timme övertid idag också. Visst det är mitt val men när tiden då jag egentligen skulle gått hem kom var jag inte sugen på att sitta kvar alls. Men jag kämpade på. Skippade dock träningen idag, man har alltid rätt att ta ut en extra vilodag för kvinnoproblem ;)

Himla skönt att det är helg nu straxt också. Bara en dag till och avklara. och på lördag är det ju den stora dagen. Le Grand Finale... det blir spännande att se vem vi kommer skicka till Moskva!

Nu ska jag titta lite på tv och hålla mig vaken ett par timmar till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback