en ledig dag mitt i veckan

Idag har jag tillbringat större delen av min dag tillsammans med min vänner.Jag, Sara, Cissi & Ganni tog en tur till Halmstad och gick lite i affärer, åt lunch och åkte sedan vidare och hälsade på Carro med familj. Carro fick en liten son, Vincent, för drygt 3 veckor sedan. Han var så otroligt söt och liten. Och deras hus var så mysigt och fint!

Nu sitter jag här hemma och slappar. Vi ska äta snart och sen fortsätter nog kvällen men ännu mer slappande. Jag ska ju faktiskt jobba imorgon bitti. Usch och fy! Sen imorgon kväll ska jag iväg och äta och bowla med jobbet. Ska dock vara nykter, så på lördag vaknar iallafall inte jag med huvudvärk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback