i början av helgen

Jag gillar fredag men jag tror jag gillar lördagar bäst ändå. Men fredagar är helt ok. Vi var iväg och handlade efter jobbet och lyxade med en hamburgare på det stora M:et. McFeast aioli var grymt god, till och med Mattias som inte brukar gilla deras burgare var imponerad. Iallafall var det trevligt att "äta ute" och kunna kasta sig i soffan när man kom hem.

Hade fredagsfika på jobbet idag. Jag tror iallafall mina muffins (jag gör alltid muffins) blev godkända. Testade tre nya varianter, med after eight, daim mjölkchoklad och choklad muffins med vit choklad bitar.

Ikväll är det lugna gatan här iallafall...laddar inför morgondagens eurovision final.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback