ryck

Igår när jag kom hem från jobbet hade jag ingen energi till något. Jag la mig på soffan och sen låg jag där större delen av kvällen. Det blev inget mer avancerat än mackor till middag. usch och fy vad jag var hängig. Men iallafall, det var inte helt oväntat eftersom mina små "elever" började ta samtal och hade många frågor så jag hoppade som en virrig höna mellan dem ;)

Idag när jag kom hem hade jag till och med energi över. Jag började laga mat och sen fick jag för mig att börja röja lite. Vilekt övergick till att jag började städa. Oj så fint det blev nu. Härligt med sånna ryck ibland, eller hur?!  Mina "elever" hade ju lite mer kött på benen idag så det blev lite lugnare. Sen är jag väl lite lindrad för att jag har tagit värktabletter mot min "en gång i månaden" värk. Men det känns toppen. Jag är kanon nöjd med att ha fått lite gjort här hemma.

Nu ska jag nog slappa lite grann framför tv:n, NCIS & The Mentalist på tv ikväll. Ugly Betty också, men det spelar jag in.

Kommentarer
Jennie säger:

Hann faktiskt komma på att jag inte svarat INNAn jag läste på bloggen =P minnet är att jämföra med en guldfisk när jag har mycket att göra! =)

2009-05-05 | 22:47:58
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/
erica säger:

Jag tycker du är jätteduktig!! Och har bra tv-seriesmak dessutom :p

2009-05-06 | 18:38:17
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback