som en söndag fast egentligen en lördag

Idag avverkade vi våra duktigheter under förmiddagen så vi kunde slappa resten av dagen. Vi drog iväg och köpte gipsskivor till renoveringsrummet, det var ett rent helvete att bära upp dem kan jag lova. Sen åt vi lunch och handlade mat. Resten av dagen har jag tillbringat i min underbara solstol. Det var till och med så att Mattias fick väcka mig för att jag låg och snarkade ;) Kanske har fått årets första bränna, trotts solkrämen. Skönt var det iallafall.

Vi åt en mycket god middag med bakad potatis , räkor och lite smått och gott.



Nu väntar jag på att Robinsson ska börja, sen får vi se vad som händer. Är säkert något bra på tv. Annars så har jag en bra bok som lockar.
Sitter och stör mig lite på att grannen lägger om taket och de som gör jobbet håller fortfarande på att hammrar. Störigt. Vill ha lite lugnt och ro tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback