vår

Det luktar vår ute.

Härligt!

Det är något speciellt med våren. Det är som att alla blir som nya, man tar av sin vinterkostym, kliver ur skalet liksom. Alltid något som man ändrar på. Frisyren, färdmedel, humör, ork, kläder, sysslor.

Jag har iallafall dammat av mitt vrålåk som inte drar någon bensin :) Kämpade mot regnmolnen på väg hem idag, men jag hann hem, sen regnade det bara i 5 minuter och sen var det sol igen.

På fredag har jag fika på jobbet, måste luska ut vad jag kan baka/ta med mig. Ska försöka vara duktig och baka tror jag. Alltid trevligt med hembakat och så är det ju kul att göra det också. Risken är dock att det blir muffins, som jag alltid gör. Men de är omtyckta så det funkar ju.

Så.. såg ni Eurovision igår? Jag blev lättade att Sverige gick vidare. Island var bra också, sen vet jag inte riktigt. Bosniens kanske var ok. Min favorit är ändå Norge tror jag, som alla andra verkar det som.Hoppas han bara är lika bra live som på radion.
MEN  usch som jag störde mig på den manliga programledaren. HALLÅ?! Kan man vara mer sliskig och dryg eller? Han satt jag fastklistrad brevid henne som en igel. Och så är det alltid så mycket tillgjorda skämt. Blä. Tur att det är musiken man ska rösta på, annars hade han varit OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback