allting rullar på

Har kommit fram till att när man väl har ställt om klockan till vintertid, då är det typ mörk hela tiden. Man hinner inte få alltför många solglimtar på en dag iallafall. Men om jag ställer mig upp vid  min plats på jobbet och höjer huvudet ser jag faktiskt ut... lite iallafall ;)

Tisdag redan.. har sjukt mycket träningsabstinens nu. Saknar min favvo spinningcykel och att vara heltdöd på kvällarna. Men har man ont i kroppen så ska man nog lyssna på den tror jag allt. På fredag ska jag dock till vårdcentralen och se vad som kan vara fel, om det kan hjälpa mig så att det kan göra mindre ont. I natt när jag gick upp för att kissa så skulle jag sätta mig ner och då hade jag tusan behövt sånnadär handtag som min mormor och morfar har! Gör sjukt ont när jag reser mig /sätter mig, särskilt om jag legat still länge innan tror jag.. hmm... vågar iallafall inte äta fler tabletter nu. Har gått på fulldos i en veckan och iof vet jag inte vad som händer om man fortsätter, men bäst att följa rådet på paketet.

Har äntligen  fått en tid hos arbetsförmedlingen för att ha mitt första möte eller vad det nu kallas. Ska bli spännande iallafall! Och jag har upptäckt att jag kan fylla i mina kassakort på nätet , SÅ bra och smidigt (nu när jag vet HUR jag ska fylla i dem också)

Sitter nu och väntar på maken mig, vi ska laga kycklinggryta, med curry kanske och sen ska jag julpyssla lite framför tvn tror jag. Börjar ju närma sig nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback