mertid mertid övertid

Jag tror att jag kommer somna gott i kväll. Har nämligen jobbat i 11,5 timmar idag. Puhh... liiite trött o öronen är jag nog allt. Imorgon blir det inte riktigt lika mycket... bara 9 timmar :)
Har ju som ni vet fått gå ner till 75% men nu har det visat sig att jag kommer jobba heltid + lite till året ut... riktigt trevligt med lite mer innehåll i plånboken tycker jag. Passar perfekt till jul och så!

Sitter iallafall o slappar i soffan nu, hoppade in i duschen så fort jag kom hem. Man känner sig lite uschlig när man varit på jobbet ibland. Sen har vi ätit risgrynsgröt och saftsoppa. Gott!

Just nu blir det ju inte så mycket som händer eftersom jag jobbar typ hela tiden så bloggtorkan blir ju kanske stor tyvärr.

vad skulle ni vilja att jag skrev om? behöver lite inspiration
!


Kommentarer
Lina säger:

Hmm, du verkar ju gilla julen så varför inte lite jultips av alla de slag? Bak, länkar, billiga klappar på nätet... =)

2009-11-13 | 11:15:10
Bloggadress: http://guccitherabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback