090920

Söndags kväll.

Ljusen tända, middagen uppäten, uppkrupen i soffan i morgonrocken under en mysig filt. Laddar om batterierna inför en ny arbetsvecka.
Nöjd av jag kom iväg på pilates ikväll, var så velig efter jobbet men det känns ju alltid så bra efter :) Nu är jag igång igen efter en veckas uppehåll. Veckan som kommer här nu är ganska lugn ska satsa på att plugga Tyska och få ut jobbansökningar!  Snart måste jag tänka på att skriva in mig på arbetsförmedlingen och så också, trist!

Ska försöka slita mig från tvn och läsa lite i min bok, men Mattias ser på Sicko och den är ju väldigt intressant... glad att jag inte bor i Usa kan jag lova.

Kommentarer
erica säger:

Hej hej! Låter mysigt de där. Vet inte om det är någon tröst men du är inte ensam i din sits. Har precis fått reda på att om det fortsätter att vara så lugnt som det är nu blir det ingen fortsättning på amex för min del från 10/11. Känns sådär måste jag säga,finns ju inga jobb att söka heller.Bläk!

kramis

2009-09-21 | 09:26:43
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback