090922

Hej världen!

Idag har vi en riktig höstig dag här. Regnet slår mot fönstrena och det är grått, kallt och blåsigt. Tur att jag ska sitta inomhus hela dagen :)

Måste nog ta och skriva en att göra lista så jag kommer ihåg och göra allt som jag borde göra. Men det är ju så tråkigt. Vill hellre ligga i soffan under en filt och kolla på dåliga tv-serier hela dagen. Jag får nog göra en kompromiss med mig själv. om jag är duktig först kan jag ju slöa sen :)

Har dock redan varit 1 timme i skolan, mycket att lära sig nu och vi ska ha prov nästa vecka (GAH!) Det blir att tokplugga kan jag lova er. Hatar redan glosor och att böja verb :(

Nu ska jag inleda min duktiga del av dagen med att tvätta lite och ringa viktiga samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback