det går mot ett ljusare mörker

Jag har tröttnat på att vara sjuk och att vara hemma nu!

Dags-tv är inte mycket att hänga i julgranen och jag har inte haft någon läslust what so ever. Så jag surfar, vilar och ser på MTV hela dagarna. Tror dock att jag ska dra mig till jobbet imorgon, förhoppningsvis är den värsta hostan borta och mina kollegor behöver inte oroa sig för att bli nedsmittade.
Dessutom känns det väldigt viktigt att komma till jobbet nu eftersom de har börjat berätta för de som får gå ner till 75%. Några av mina käraste vänner har fått göra det och jag bävar inför att jag också får det. Skulle bli mer förvånad om jag inte får göra det som det känns nu iallafall. Vi får se imorgonkväll, om jag kommer hem och är deprimerad eller glad.
Håll era tummar och tår för mig... vet inte riktigt vad jag ska göra annars faktiskt. Behöver en 100% inkomst och jobben växer ju inte alls på träd :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback