tack :)

Tack för de snälla kommentarerna nedan :)
Är mycket nöjd med håret, det blev en bra blandning.

Sitter i soffan och är mätt efter att ha ätit jätte god kycklingsallad som jag knåpade ihop förut. Riktigt gott efter träningen måste jag säga! Insåg att jag tränat sammanlagt 10 gånger på 2,5 vecka än så länge. Det är ganska mycket måste jag säga. Damn proud of my self!  Blir lite mer knpeigt att få ihop det när jag jobbar kväll, men som tur är gör jag ju inte alltid det!

Nu är det tv som gäller innan jag ska sussa!
 

Kommentarer
ida säger:

duktig du e! nu är det så många som börjat träna och ha sig så jag blir inspirerad. ska faktiskt ta mig i kragen också nu och skaffa ett årskort på friskis! ingen återvändo o inga ursäkter!

2009-09-11 | 10:23:12
Bloggadress: http://www.charlottendal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback