TGIF

åh underbara fredag!
Fick komma hem lite tidigare idag tack vare att jag jobbat övertid för ett tag sen. Kändes som det behövdes idag. Mycket i huvudet denna veckan efter det tråkiga beskedet i veckan. Nästa vecka är fylld med en massa möten av olika slag och sen ska man få börja veta lite veckan efter tror jag. Blä!

Men det ska jag inte tänka på nu , för nu är det helg och jag ska hitta på en massa annat skoj! Imorgon till exempel är vi några vänner som ska hem till en tjej som är mammaledig och äta och umgås. Skoj Skoj! Ikväll ska vi också ha skoj men det berättar jag om senare.. eller imorgon..

Nu ska jag plocka lite här hemma, kan ju inte bara slappa när jag kommer hem tidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback