Tidig helg!

Inte för att jag har jobbat så många dagar denna veckan men det är fortfarande himla skönt att vara ledig från jobbet idag.  Jag är på bättringsvägen, febern är borta och nu är det mest den hesa halsen som stör.

Jag jobbade iallafall igår och det var skönt att få undan en heldel, särskilt eftersom denna veckan är lite kortare.

Om 1 timme ska jag till min granne och fixa mina naglar, jag har tänkt mig en förlängning med fransk manikyr, vi får väl se vad det blir! Hon håller på att utbilda sig och behöver öva, perfekt!
Länge sedan jag hade långa naglar så vi får se om jag kommer kunna göra något sen hehe. Jag kanske bara sitter med fingrarna i luften och ber M fixa allt ;)

Sen imorgon har jag och Sara "klipp-dejt". Vad är det undrar ni? Jo såhär ligger det till, båda två är i stort behov av en klippning så vi bokade varsin klipptid på samma ställe och samma tid, så umgås vi liksom samtidigt! Så kanske det blir lite shopping också.
Behöver ett par jeggins/treggins (vad heter det egentligen?)
Jag har nämligen upptäckt att mina kläder börjar sitta lite lösare (-7 kg på 4 veckor!!!) jobbigt att behöva dra upp alla byxor hela tiden.

Nej nu ska jag hitta något att äta, är vrålhungrig! Återkommer med bild på mina naglar när jag är tillbaka!

Kommentarer
erica säger:

Åh, vad härligt allt låter. Du håller på o bli frisk, får fina naglar, går ner i vikt (Du är jätteduktig!!!) och behöver nya kläder!! =) Och dessutom frissan. Kan inte bli mer avis. Mitt hår är ett skatbo, jag sväller som en ballong och har ont överallt. Men en vacker dag ska jag med göra allt som du =) Hoppas vi får se bilder på "förvandligen" sen =)

2010-04-30 | 11:54:07
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback