update

Jag har haft/har en rejäl bloggsvacka just nu.  Jag tänkte ialalfall att jag skulle skriva lite och uppdatera läget :) Veckorna går ju riktigt riktigt fort, jobbar massor i veckorna, helgerna är ofta inplanerade med en massa saker. Förra helgen var vi "hemma", vi firade Mattias pappa och Emmelie som fyllde år för x antal veckor sedan. Jag var även på återträff, då det var 10 år sedan jag slutade 9:an, shit alltså. Jag kan inte förstå att det går så himla snabbt. Är ju snart 30 :(

Denna helgen är vi långlediga så då passar vi på att måla om i hallarna. Från grått till vitt. Första lagret på nedervåningen är klar och en liten bit upp o trappen.  Imorgon är det strykning 2 och strykning 1 i hallen på ovanvåningen. Det blir sånn skillnad :) Mycket ljusare.

Har även börjat med VikVäktarna :) Har inte äns varit med en vecka än men det funkar. Man måste planera maten lite mer och tänka på vad man har i den men det är ju för en bra sak :) Har blivit inspirerad av Sara som har lyckats så bra än så länge, hoppas att jag också kan göra det! På måndag är första vägningen iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback