vår

Idag har jag varit duktig och lagat lite matlådor till den kommande veckan, jag ska iväg både imorgon kväll och tisdag kväll och Mattias vill (nog) inte ge sig på att laga mat viktväktar style så när jag ändå hade tid fixade jag med det. Nu har vi både hemmagjord lasagne och fetaostfyllda köttfärsbiffar med potatismos :)
När det och lite allmänt hemmafix var gjort satte jag mig på verandan och njöt av solen. Vi har ju sol större delen av dagen på verandan så det är riktigt härligt att sitta där på eftermiddagarna :)
Kom iallafall fram till att det verkligen är vår nu, så himla härligt, eller hur? Särskilt efter denna vintern!


jag köpte några riktigt våriga ljus igår på ullared :)


vårfina blommor som vi fick av helgens gäster :)


Kommentarer
erica säger:

Nu har vi kommit hem (och hunnit med ett besök i sörping o grillat med, lite spontant sådär). Tack för en jättetrevlig helg! Kom på att ni inte fick tillbaka för fikat på Gekås men vi bjuder igen nästa gång, lovar!! =) Fint har ni fått det med och ljusen blev jättebra! (lite avis att inte jag hittade dem)

2010-04-11 | 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback