2-årig bröllopsdag








Kan ni förstå att vi redan har varit gifta i 2 år? Oj så fort det går!
Satt och tittade i arkivet på bloggen och läste vad jag skrev här för två år sedan. Kommer ihåg hur stressad jag var innan, hur nervös jag var under tiden och hur lycklig jag var när vi kunde njuta av festen som äkta makar.

Förra året slog vi på stort på vår bröllopsdag. Vi bodde på fint hotellrum och var ute och åt, en perfekt dag! Men det är väl roligare att ingen dag är den andra lik så i år för att fira ska vi gå ut och äta och sedan gå på bio. Mysigt!


                                    Denna fina sången hade vi med på bröllopet. Jag älskar den!
object width="480" height="385">


Kommentarer
erica säger:

naaww.. Ni var så himla fina! =) Längtar efter den dagen vi ska gifta oss, lär dröja men det är lite härligt att ha något att drömma om med nu när vi redan har hus o barn =P

2010-08-03 | 20:31:16
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback