2 december - Min första kärlek

Jag önskar att jag kunde säga att min nuvarande kärlek var även min första kärlek. Men så är det inte. Dessvärre slutar inte all kärlek lyckligt och det gjorde det inte med min första "ordentliga" kärlek.

Därför vill jag inte skriva om den.

Jag tänker ännu mer tillbaka... kommer ni ihåg hur det var när man var yngre? Det fanns alltid någon kille i klassen som var snyggaste och då också oftast populärast och coolast, varför blev man kär i honom? Dessutom sådär fnissigt kär. Dessvärre så var alltid denna kärlek obesvarad. Nu kan jag skratta åt det men då var det väldigt tråkigt faktiskt.
Jag kommer ihåg hur jag kunde sitta en kväll med mina tjejkompisar, vi hade pyjamasparty tror jag. Så ringde vi upp killarna i klassen , alla skulle fråga chans på alla (haha kommer ni ihåg när man frågade chans?)vissa blev ihop och vissa blev inte ihop (läs: JAG). Men det ser jag ju nu att det gjorde inget att jag inte fick min första kärlek att falla för mig, jag hittade fortfarande mitt livs kärlek ;)


Kommentarer
erica säger:

Naaw, gulligt =) Vi frågade också chans och fick man nej svarade man typ att aa, men jag bara skojjade, skulle bara se vad du svarade och gick förkrossad därifrån =P

2010-12-04 | 08:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback