21 december - Ett annat ögonblick

Jag är hemskt ledsen att jag inte skrev detta inlägget igår. Jag kom dock inte in på blogg.se och då blev det lite svårt att blogga tyvärr. Men nu är jag här och på himla bra humör dessutom, jag har ju"jullov" nu. Väldigt väldigt skönt!

Jag tänkte använda detta inlägget till att tipsa er om några roliga bloggar som ni kan titta på när ni har ett ögonblick över.

Spiderchick - Spiderchick skriver om vardagliga saker och man drar alltid på smilbanden varje gång man läser bloggen.

Beauty by Beata - En Norrköpingstjej som skriver mycket om mode men även om sitt vardagliga liv, nu senaste har man fått följa hennes väg till altaret med hennes make.

Egoina - Även det här är en väldigt rolig blogg!

Bloggkommentatorerna - För dig som inte orkar läsa en himla massa bloggar, hos bloggkommentatorerna kan du hitta det senaste som händer i bloggvärlden.

Englas Showroom - Jag har följt Englas blogg i några år nu. Hon har sedan jag börjat läsa den fått en dotter och nu för några månader sedan tvillingsöner.

Har ni kanske något bra bloggtips till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback