22 december - Det här upprör mig

Det finns mycket både hemma och i världen som gör mig upprörd.
Jag blir upprörd att politiker väljer att lägga tid, resurser och pengar på att förhindra sådant som inte skadar människor istället för att stoppa våld och misshandel och annat som t ex barn utsätts för i Sverige.
Jag blir även upprörd över att det alltid ska vara sådana problem med tåg, flyg och andra färdmedel när det är snö och kallt.
Vem blir inte upprörd över att krig finns överhuvud taget?

Sen kan jag även bli upprörd över mindre saker. Fungerar inte datorn som jag vill så blir jag galen, jag skulle vilja kasta ut den ut fönster. Sen ibland när kör bil kan man bli galen på andra trafikanter som kör som idioter eller som sniglar. Visst är det alltid så att det är man själv som kör bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback