4 december - Det här åt jag idag

Eftersom jag är iväg på äventyr är de svårt för mig att blogga dagens ämne.
Som ni kanske förstår så är det svårt att komma på vad jag kommer att äta under dagen. Men jag är en vanemänniska, jag äter samma sak till frukost, lunch vid samma tid varje dag och har alltid ett stort sug efter allt och inget på eftermiddagen och på kvällen.

Till frukost brukar det bli en liten tallrik med lätt yoghurt och havrekuddar, till det en kopp té och en eller två mackor. Just nu är kaviar ett favoritpålägg.

Framåt halv 10 tiden är det fika dags på jobbet, en kopp té är ett måste och oftast en frukt till det.
Lunchen varierar beroende på vad det blev till middag dagen innan, vi har faktiskt blivit riktigt duktiga på att laga matlåda. 

På eftermiddagen kan jag smaska i mig en riskaka och en clementin eller 3. Ytterliggare 1-3 koppar té.
Väl hemma på kvällen är jag vrålhungrig, mat lagas, för det mesta, ibland blir det mackor till middag. Inte så glamouröst men gott och snabblagat. Vid 20 brukar jag ta mig en kopp té till, ibland något till och ibland inte, allt beror på dagsformen, pointsen och allt och inget.

Så ser väl en dag ut ungefär. Kanske inte det mest intressanta inlägget i denna bloggen men regler är ju till för att följas, även om jag själv har satt dem. Och kanske blir ni inspirerade av min spännande frukost eller överkonsumtion av té.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback