7 decmber - Min bästa vän

Jag har ett par riktigt nära vänner. Dessvärre träffar jag inte alla så ofta, vi är utspridda i olika delar av landet. Men det gör inget. Det kan gå månader då vi inte pratar och sen när man träffas eller slår en signal så är det som att man träffades igår, utöver att man har lite mer att berätta kanske. Dessa vänner har jag känt länge och litar på de, till 100 %.  Vi kommer alltid vara vänner, även om 20 år, så är det bara.De är världens bästa!

Jag har även en vän som jag har känt mycket kortare. Men när vi lärde känna varandra så var det som att man har hittat en tvillingsjäl nästan. Den vännen träffar jag nästan varje dag och vi kan prata om precis allting. Vi har efter bara 4 år (ja det är precis på dagen 4 år sedan vi träffades första gången) blivit som bill och bull. Eller på jobbet får vi höra att vi är som ett gammalt gift par.
Det är underbart att ha en person som man kan prata med allt om, som kan stå ut med samma tjat om samma saker gång efter gång.

sister from another mister!

 

Älskade, underbara vänner ni är bäst !!

Kommentarer
sara säger:

Naaaaaww babbylove :)

2010-12-12 | 22:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback