8 december - Ett ögonblick

Ett ögonblick med MrErnie - maken...

Hej!
Hej!

Hur är läget?
Bra.

Haft en bra dag?
Förutom mitt nackonda, jaa.

Hur är det att vara gift med MrsErnie?
*skratt* En upplevelse för livet.

Vadå upplevelse?
Roligt, händer något nytt varje dag. Vad det betyder får du komma på själv.

Vad är det bästa med henne?
*Är tyst ganska länge*  Allt. Att hon står ut med mig. Hin kompletterar mig.

Vad är det sämsta med henne?
Svårt att välja... att hon ibland gör saker utan att tänka? Eller kanske det dåliga morgonhumöret?

Har hon gjort något helt galet som du kan skvallra om?

Det var en gång när hon skulle göra in här hemma och det var såhär (visar med händerna) mycket snö och jag satt i bilen bakom och skrek NEJ! Självklart körde hon fast...

Vad ser du fram emot just nu?
Jul

Tror du vi får en vit jul?
Kanske

Har MrsErnie varit snäll så att hon får några julklappar i år?
Det tror jag nog... men det återstår att se, året är inte slut än.

Har du det?
Hoppas jag.

Till sist hur jobbigt var det att svara på dessa frågor och samtidigt klä julgranen?
Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback