Mitt 2010 - del 4

Efter sommaren kommer hösten och vintern. Inte de roligaste årstiderna om ni frågor mig. Vi höll oss dock sysselsatta även i höstas och under vintern.

I slutet av sommaren blev det ett besök på Sonisphere i Stockholm. Hur kul som hellst men väldigt regnigt och väldigt lerigt. Helt klart värt det dåliga vädret dock. En upplevelse för livet.

Vi firade min fina morfar som fyllde hela 80 år :)

Många nya recept har testats under året och många av dem har visats upp här på bloggen.

Här är en favorit :)

Jag och Sara var med i tidningen där vi intervjuades om Viktväktarna.

Även på sensommaren och hösten blev det endel promenader.

I September julpysslade vi på jobbet. Här har vi Linda som är i pysseltagen.

Jag fick vara med och jobba med och på en mässa som vi var med på (jobbet), det var bland det roligaste jag gjort och de dagarna i Stockholm gick snabbare än snabbast.

I början av december fyllde Sara 25, då överraskade vi henne med en mysig spa weekend.

Jag hann med att gosa lite med Dexter innan året tog slutet också. När vi hade hämtat honom på dagis dagen innan julafton :)

Så kom julen och jag tycker denna bilden får avrunda mitt år för denna gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback