dålig början men ett bra slut

Idag var en sådan dag som man önskar att man aldrig gick ur sängen.  Den började redan vid 4 i natt när jag vaknade och hade sjukt ont i magen. Upp och ta värktablett och sedan var det bara att ligga och vänta på att det värsta skulle släppa så jag kunde somna om. Somnade iallafall om tillslut.  Vi hade tänkt gå upp skapligt, vid 8 eftersom vi skulle vill Växjö en sväng. Men vi sov visst trotts väckarkloca en timme extra, insåg att det hade snöat sjukt mkt så efter frukost blev det att borsta fram bilen först och ge oss iväg.
När det har snöat så kör plogbilen, vi hamnade bakom två plogbilar och typ 15 andra bilar på 2+1 väg, väldigt frustrerande! Vi tog oss tillslut dit och efter att först inte ha hittat det vi ville i 2 affärer befann vi oss i telia butiken för att köpa ett skal till min iPhone som jag har skaffat mig. Efter 20 minuters väntan ville jag gå, men min kära make är envis och satt kvar, i 1 timme!!! Trotts långa köer och väntetid så personalen (flera av dem samtidigt) iväg och jag antar att de fikade. SUCK! Man kanske kunde gått en i taget istället? Och hjälpt kunderna i butiken? Näe näe...efter den frustrerande dagen kom vi iallafall hem och åt en mysig middag, såg en relativt tråkig deltävling i melodifestivalen och ser nu på OS och hoppas på svensk medalj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback