Helgen i Göteborg

Sara och jag var ju i Göteborg i helgen. Vi kunde ju valt en bättre helg med tanke på snöovädret men vi kunde ju inte be dem flytta melodifestivalen liksom. Satt med huvudvärk och ont i magen hela fredagen och var orolig att tågen inte skulle gå och allt möjligt hemskt. Men det gick ju bra och vi hann till och med i tid till tåget som också var i tid. Det var först när vi kom till Gbg som vi fick vänta, hela 40 minuter innan det var vår tur att köra in på stationen.  Vi bodde på First Hotell G, super fint hotell och bekvämt att det låg i samma hus som stationen.
Efter lite shopping så gjorde vi oss vackrare i lugn och ro , sen middag i baren innan vi åkte till Skandinavium och upplevde Melodifestivalen live. Riktigt häftigt att se det live, helt annorlunda mot tv tycker jag. När det var klart skulle vi två och alla andra 8998 personer ut samtidigt. Puhh. Lyckades tillslut hitta en taxi efter över 30 minuters väntan. Det blev en drink i hotellbaren och sedan utgång tillsammans med Emelie!

Efter 4,5 timmars sömn åt vi en underbar hotellfrukost och sen blev det en slappar dag innan vi åkte hem ca 1 timme försenade, dock så fick vi sitta på tåget på stationen och vänta.. skönare än att stå ute iallafall.

Mycket trevlig helg var det, konstigt nog tog jag inte särskilt mycket bilder. Men några blev det iallafall.


Fint hotellrum!


Sara är fin :)



Jag är oxå fin med och utan mitt fina röda läppglans :)


Kvällens outfit!


Timo Räisänen värmer upp publiken.


Skaninavium


Alcazar


Maffigt!


Darin


Crusified Barbara


3 blåa gubbar :)


Kommentarer
Cilla* säger:

Vilken toppen helg!!! kramas*

2010-02-23 | 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback