10-01-19

Det är så lätt att tänka att imorgon tränar jag, ikväll kan jag ligga på soffan. Sen fortsätter det så. Se har jag nog intalat mig själv att jag inte kan träna alls eftersom jag har ont i mitt knä, men jag kan ju faktiskt promenera lite lugnt, jag ska även prova spinningen nästa vecka för det borde ju inte vara lika tungt för knäna som jympa.

Ikväll blir det iallafall en liten promenad med grannen, när hennes barn lagt sig :) Behöver komma ut lite! Har dock börjat gå lite på jobbet , jätte skönt!

Igår var en riktigt plågsam dag då jag hade huvudvärk hela dagen usch och fy, ville bara dra något gammalt över mig på kvällen... idag känns det bara i bakhuvudet lite. Men det kan jag faktiskt leva med ;)

Skulle vilja kurera mig med en långsemester  på varmare breddgrader, någon som skulle vilja bjuda mig? ;)

Kommentarer
erica säger:

Hej!

Tycker du är duktig som tränas över huvud taget, själv tränar jag mest på att ligga i soffan :P Tänkte bara säga tack för tipset om Kontorab, finns ju hur mycket som helst! =) Kommer bli dyrt :P Tänkte höra med dig ang. brudskål. Det var din syster som höll den va? Lite illa kanske men jag kommer inte riktigt ihåg vad hon sa, men det behöver väl inte vara så mycket va? Eller har jag missat något?

kram kram

2010-01-19 | 19:36:12
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/
Mlir säger:

Nej men du kan få bjuda mig ;)

2010-01-22 | 00:20:24
Bloggadress: http://emmelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback