10 januari

Söndag igen, har insett att jag bara bloggar typ med 5 dagars mellanrum, ingen superblogg precis men jag har faktiskt lite inspirationsbrist. Kom gääärna med förslag på vad jag kan skriva mer om!

Denna söndagen har varit väldigt lugn som helger ska vara, vi har sett klart på Veronica Mars säsong 3 (äntligen kanske jag kan göra något annat på helgen!) Gått omkring och småplockat lite, har stora funderingar på att göra middag om en liten stund. Ikväll bjuds det på hemmagjord pizza och sen tänkte jag kanske slänge ihop lite frukt med vitchoklad över i ugnen, vad kallas det, Gino?

Satt och kollade igenom lite bilder från förra året och drömde mig bort till våren/sommaren när all snö är borta och temperaturen är betydligt varmare!

Såhär skulle det kunna se ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback