100105

Jaha, då var jag ledig igen då. Kan inte alla veckor vara såhär? Jobba två dagar ledig 1 jobba två och sen helg. Fett med nice! Idag har jag dessutom varit på sjukhuset och röntgat mina onda knän. Skönt att ha fått det gjort. bara invänta besked nu då. Men tusan så ont det gjorde att göra det. Man skulle stå still med knäet böjt i en massa konstiga vinklar, ont som tusan gjorde det. Kännde mig alldeles svimfärdig. Men nu är det gjort iallafall!

Har inte haft alltför mkt för mig senaste dagarna, har börjat titta på Veronica Mars första säsongen, fick den i julklapp! SÅ bra! När jag fastnar för något en bok, serie eller film så är jag helt hocked tills det tar slut. När det tar slut bryter jag ihop och försöker hitta allt som finns om det jag fastnat för typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback