100124

24 januari, en månad sedan julafton, redan!
Att tiden går så fort är ju iof liite skönt för det innebär ju att det är vår snart. Underbara härliga vår, vill inte ha mer snö eller kyla nu. Vill klippa gräs och rensa ogräs och bli irriterad på alla insekter och äta GRILLAT!

Hur som hellst så är det fortfarande januari och i helgen har jag återigen laddat batterierna inför en ny arbetsvecka som med största sannolikhet kommer vara fullspäckad. Igår kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde. Efter att vi hade veckohandlat var jag allmänt hängig och hade en hemsk huvudvärk så jag sov i sisådär en timme. Inte hjälpte det med huvudvärken  jag blev ju tröttare istället :p Fick för mig att jag hade vinterkräksjukan fast minus kräk delen. Men jag vaknade pigg och utn huvudvärk idag så det var nog bara inbildning.

Idag var vi efter frukost ute på en promenix och jag matade änder. Har inte gjort det sedan jag var liten, var riktigt roligt :) Mattias tog några riktigt fina bilder som ni får se sen!
Sen har jag färgat håret, syns knappt men jag vet ju om det iallafall och lyssnat på mina nya favoriter The Baseballs.
Nu är det slappartime...

Idag fyller förresten min "lilla" kusin Mina 18 årGRATTIS till henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback