första lördagen på det nya året

Tycker det är väldigt skönt att man fick några bonusdagar ledigt nu iom nyår och allting. Efter att syster med man åkt hem idag drog vi en sväng till Ikea, vi var inte ensamna kan jag lova. Suck vad mycket folk det var. Vi lyckades iallafall hitta en parkering och tog oss igenom varuhuset på bara 1, 5 timme. Duktigt tycker jag. Vi shiooade inte alltför mycket heller. Bara det "nödvändigaste" , ett klädskåp som vi ska använda som linneskåp. Imorgon har jag projekt att flytta över och fixa ordning i alla lådor och garderober och så. Puhh... Lär ta ett tag.

Vi har precis ätit lite av cheesecaken från nyår som fanns kvar. Den är så mäktig så den räcker länge. Den blir dessutom godare och godare för varje dag. Kvällen bjuder även lite på film. Ikväll är det skräck som gäller *burr* jag kommer väl inte kunna somna i natt sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback