Shop til 'u drop!

Idag har jag verkligen shoppat! Och jag är verkligen redo att "droppa" precis som rubriken säger.
Efter att M köat ett par timmar imorse ihop om att komma hem med en Iphone 4 (det gjorde han dock inte, han får snällt vänta) så drog vi med oss svärföräldrarna enda upp till Kungsbacka och Freeport Outlet.

Jag tror förresten att jag kan börja beskriva min semester som en "outlet-semester" för vi har varit på ett par stycken nu!

Hur som hellst så tog vi oss genom spöregn och hårda vindar till Freeport och när vi åkte därifrån ett par timmar senare så var vi dödströtta i varenda muskel (tunga påsar) och några kronor (fler än några) fattiga.

Jag har inte orken att ta bilder på mina fynd nu men ska försöka orka imorgon.

När vi nu har kommit hem sitter vi alla 4 utslagna i sofforna och jag tror att ögonen går i kors på alla, men vet ni vad jag sitter och tänker på? Jo, att jag vill ut och jobba i mina nya ursnygga joggingskor som jag har köpt. Jag säger bara svart och rosa! Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback