Midsommarhelgen

Nu har det visst gått ett tag sedan jag bloggade sist. Jag har inte överdrivet mycket inspiration för att blogga tyvärr men den kanske kommer tillbaka nu under sommaren, vi får väl se. En sak är säker, jag tänker inte sluta blogga helt iallafall.

Midsommar har det varit och vi har haft (eller har fortfarande) besök av syster + make.  Medans de tittar på fotboll så passar jag på att blogga.
Helgen har varit kanon trevlig.

Toppen väder, massa god mat och vin och en hel del skratt!

Som alltid har jag massor med bilder från helgen.


sill och potatis - ett måste på midsommar


de äkta makarna


Fia gillade inte denna bilden men jag tycker den är jätte fin för den är inte tillgjord alls :)


Många måltider blir det, efter en promis och lite solhäng blev det grilltajm!




Fia och jag fick för att spela lite fotboll, vi fick snart sällskap av grabbarna också!

Det blev en inte alltför sen kväll och sen sov vi väldigt länge på lördagen, skönt att få sova ut.
Efter frulle hade solen fortfarande inte titta fram helt och hållet bakom alla moln så det blev en sväng iväg till ett mysigt lantcafé och påvägen hem stannade vi till och gick en liten promenad i ett fint naturområde vid Mattias jobb.








Fia posar.


Jag leker.

Idag har vi haft strålande solsken hela dagen! Vi har för det mesta suttit ute i solen och blivit grillade, det känns nu kan jag lova, lite lätt skär är jag allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback