Tvåsiffrigt

-10,2 kg

Kan ni fatta? Det är många tunga mjölkpaket det. Jag måste ju jämföra det med något ;) Jag tror alla någon gång har funderat på vad som man själv skulle ha på brickan som Anna Skipper tar fram i slutet på Du är vad du äter. Jag tror inte jag skulle ha mjölk dock, kanske delicatobollar eller bullar. Hmm.. det är riktigt många delicatobollar det.

Nu är det bara att fortsätta i samma takter så ska jag nog nå mitt mål såsmåningom!

Satt och tänkte på hur gott det skulle vara med en påse smågodis, alla mina favoriter då så klart. Men så tänkte jag på hur mycket ProPoints det är och att det verkligen inte är värt det. Hur gott det än är. Blev riktigt stolt över mig själv, för ett par månader sedan hade jag kastat mig ner till ica och köpt alldeles för mycket godis och det hade slutat med att jag mådde illa och hade dåligt samvete.

Go Go Go!


Kommentarer
Karin säger:

Du är helt suverän!!!

2010-06-01 | 21:21:50
Cilla säger:

fy fan va duktig du e snäckan, hejja hejja hejja!!!

2010-06-03 | 18:40:31
erica säger:

Hej!

Tack så mycket, vi njuter som bara den! Han är så söt och gosig =)

Måste säga att fan vad du är duktig!! Visst kan man gå ner i vikt men det är ju när man verkligen börjar ändra tankesättet man märker att det ger resultat. Jäkligt bra jobbat!! =)

2010-06-03 | 21:40:14
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback