Hej, här är jag igen!

Jag har verkligen blivit en helgbloggare. Veckorna är så stressiga på jobbet så väl hemma låter jag bli datorn ganska mycket faktiskt. Förhoppningsvis lugnar det ner sig på jobbet snart och då kanske jag har lite mer ork för datorn på kvällarna hemma.

Igår var vi på en rejäl shoppingtur :) Först var vi på Väla och sedan så avslutade vi på Ikea. Det blev varsin vårjacka till oss båda, några toppar, tvättkorgar från Bolagret och lite smått och gott.På Ikea blev det bland annat ett klädskåp och skåpsluckor. Årets första glass åt vi också. Inne dock, men iallafall!
Sen var det ju Melodifestival igår kväll, hoppades på Salem men är ändå nöjd med att vi skickade Anna, hon var också bra, inte lika bra som Salem men iallafall. Nu hoppas vi bara att vi går vidare i kvalet :)

Idag vaknade jag med huvudvärk och den har hållit i sig under dagen, har ändå pysslat lite med det nya skåpet och gjort en liten mini makeover i tvättstugan!


Bilden gör inte jacka rättvis vill jag bara tillägga. Den är superfin och cool :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback