1:a Advent

Vad härligt att få en vit första advent. Det brukar ju inte vara snö redan, i alla fall inte såhär mycket.
Vi somnade till snö som yrde runt överallt och vaknade till ett stilla, kallt vinterlandskap.

Mysigt att få tända adventsljusstaken till frukost.

Jag var tvungen att testa pepparkaksfil, det var sådär. Trodde det skulle smaka mer pepparkaka.

 

Efter frukost körde Sara och jag iväg på shoppingtur. Vi hittade det vi skulle och lite till (som alltid), åt god lunch och när vi skulle åka hem hade det börjat snöa. Inte så kul att köra då, men det gjorde Sara bra.

Försökte fota snön, inifrån bilen. Gick sådär, men ni förstår.

När jag kom hem fixade jag med mina nyinköpta juldukar. Nu känns allting lite mer juligt. Var inte riktigt nöjd med de som jag hade sedan tidigare. Sen slänge jag i lite färg i håret och åter en riktigt mumsig hemmagjord pizza.

Nu är det soffan som gäller. Jag gillar våra soffor, de är väldigt bekväma ;)

Perfekt avslut på 1:a advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback