En lyckad jakt

När det snöade för ett par dagar sedan tog vi oss in i ett av förråden för att plocka fram våra vinterjackor och skor. Jag kom då fram till att jag inte hade några vinterskor. Bara uggs. Ni som har uggs vet att det är ju kanske inte de bästa att gå i alltid, inte mina i alla fall. Hur som helst så ledde detta till att idag var vi på skojakt.
Det är alltid skoj att vara på jakt efter något, jacka, byxor, klänning... ja ni förstår vad jag menar :) Efter många provningar och springande mellan typ alla skoaffärer och några till så hittade jag i alla fall ett par sköna, snygga och varma skor. Snö och kyla är nu välkommet!!

Vi hittade också de andra sakerna som vi var på jakt efter. En ny adventsljusstaket, strumpor till oss båda och så hittade vi saker som vi inte jagade också, de ropade mer på oss "köp mig, köp mig".

Det var skönt att komma iväg lite och umgås bara M och jag, det var ett tag sedan. Nu är vi dock helt slut, båda två. Vi ligger i varsin soffa och tittar på en julfilm :) Jag tror jag somnar snart, är helt sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback