Hej Fredag!

Sitter som de flesta andra fredagskvällar i soffan under en filt, lite ljus är tända och så Idol på tv. Jag skulle kunna somna vilken sekund som hellst men jag försöker hålla mig vaken till 22 i alla fall.
Jag har haft en såndär dag som man inte förstår hur den gick så snabbt. Men det gjorde den.  Blir inte riktigt en "vanlig" helg för mig denna helgen, för jag ska jobba lite extra imorgon. Hjälpen behövdes och lite extra klirr i plånboken till jul är ju inte fel. Vi har utförsäljning, så jag ska stå i kassan och sälja. Jätte kul! Som på den gamla goda tiden nästan (när jag jobbade i butik).

Tillbaka till Idol, vad tycker ni? Jay är ju min favvo, han har varit det hela tiden, även om jag trodde han skulle åka ut förra veckan (innan jag hörde honom sjunga) på grund av drogproblemen. Men svenska folket är förlåtande! Tur det för han är ju så sjukt bra! Tror Olle eller Minnah kanske får åka hem. Det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback