Malmö tur och retur

I morse började väckarklockan pipa sådär ruskigt tidigt, 04:15 för att vara exakt. Är faktiskt ganska stolt att jag intesomnade om och tog mig upp ur sängen ganska snabbt.
Anledningen till att jag vaknade tidigare än tuppen är för att jag skulle till Malmö på en föreläsning eller seminarium typ. Det handlade om kundtjänsten i Sociala Medier, HUR intressant som helst. Efter det så var det bara att åka tillbaka till jobbet och jobba :) Trotts trötthet så blir man på så bra humör när man gör något roligt, så den energin kan man då nalla av.

Imorgon är det redan fredag, jag har sagt det förut och jag säger det igen. Tiden går så himla fort! Snart är det ju jul! Det börjar bli dax att julpyssla lite, göra julkort, baka julgott, göra köttbullar och göra julfint hemma.
Jag älskar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback