To the big city

Nu är väskan(orna) packade. Äntligen! Jag, världens mest obestämde människa har äntligen lyckats välja ut vilka kläder som ska få följa med mig till storstaden. Det började med att väskan inte gick att stänga, sen försökte jag vara kritisk till mina val och det gick ju ganska bra. För nu går den stänga. Iof tog jag till en ryggsäck med skor, neccesär och sånt smått men i alla fall.

Har nog lite resfeber nu. Dels för att M precis kom hem från storstaden och vi knappt hunnit träffas och så för att jag ska göra något som jag inte gjort innan. Det ska bli grymt kul det ska det. Men när man bor med någon så är det ju svårt att inte sakna personen, särskilt illa är det väl om man gör det innan man åker?

Jag ska försöka uppdatera er under veckan. vi får väl se om jag lyckas förstå hur jag bloggar från mobilen. Ingen som vet?

på tal om något helt annat, ser ni Idol eller? Hur kul är inte 90-tals tema! Ska bli kul att höra Jay sjunga Backstreet Boys, mina gamla favvisar! Kan ju inte bli annat än bra.

Nu ska jag mysa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback