alkohol, skratt och tårar

Återigen en seg söndag. Att man aldrig lär sig ;) Nej, jag hade en supertrevlig lördag med mina vänner som slutade med att man vaknade idag med liiite ont i huvudet och mycket trötthet i kroppen. Tack och lov för söndags-tv. Det är alltid massa konstiga program och repriser på söndag. Perfekt!

Tillbaka till gårdagen då, vi träffades hemma hos Sara där vi fixade till oss och så lagade jag GOD mat till tjejerna. Den var mycket omtyckt, tur det! Sen spelade vi dricka-spel, lekte lekar och skrattade så att tårarna rann.
Sen var det dags att gå ut i natten och svänga våra lurviga. MEN så besvikna vi blev. 3 uteställen att välja på, och för er som kommer från/bor i en stor stad. Detta är inga stora ställen utan småååå med kanske 1 liiitet dansgolv. Alla ställen hade inträde på 100 kr, minst! 150 kr var det dyraste! Vi kände oss lite snåla och dessutom så kom vi iväg lite senare än tänkt så en timme ute för 120 kr var inte så lockande. Efter att ha gått runt typ två varv för att vi inte kunde bestämma oss gick vi hem till Sara och så kom M och hämtade mig.

Frida och Cilla sminkar sig, det var lite dåligt med plats i badrummet framför spegeln.

Sara och så en ny bekantskap, Anna. Sara och Anna har gått i samma klass på gymnasiet (?)

Hur trevlig som hellst!

Cilla och jag, glada att vi ska äta!

Sara demonstrerade vad pilatesbollen kan användas till.

Frida och Sara

Sen så hände det en lite olycka som gjorde att det kom lite tårar och mycket skratt. Sara tappade knappen till sina nya byxor i en dunge. Vi kunde inte låta bli att skratta åt situatione, inte henne (!!) men Sara tyckte det var lite jobbigt. Vi lyckades dock hittade den, med hjälp av kameralampan! Så blev alla glada igen!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback