det är kallt

Nu är verkligen hösten här! Det är så KALLT! Har suttit hela dagen på jobbet inlindad i en fleecefilt. Kom dock fram till att jag kanske börjar bli sjuk och att det är därför som jag frusit hela dagen. Tyckte att det var lite lustigt att bara jag frös. Men jag snabbkurerar mig ikväll tänkte jag. Det borde väl räcka? En varm dusch och en kopp té. Kanske borde jag sova tidigt också.
Men istället sitter jag på Ellos och letar varma och gosiga tröjor. Det behövs nu. Och när kroppen är lite mindre är det ju så att det man har inte riktigt passar.

Det är lite komiskt att jag känner mig överkörd av en ångvält idag då jag igår var på "hälsoanalys" på företagshälsovården. Jag är/var helt fullt normal och frisk och min kondition var helt okej :) Skönt att veta tycker jag!

Imorgon ska jag vara lite ledig på morgonen, jag ska följa med M till sjukhuset. Så arbetsdagen blir lite kortare, skönt det!

Nej, back till ellos och Idol på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback