Lite mer shopping blev det

Det är konstigt att i veckorna kan jag knappt hålla ögonen öppna när klockan ringer och på helgen även om jag bara sover en knappt en timme extra så kan jag vakna halv åtta. Det gjorde jag i morse. Dessutom var jag pigg. Låg och drog mig en stund och gosade med Lizzy. Det är så mysigt när hon hoppar upp i sängen och lägger sig precis intill mig och kurrar högt.
Sen blev det frukost och jag började plocka lite med diverese saker. M skulle klippa gräset men det blev lite krattning av äpplen istället. Sen satte vi oss i bilen och körde till Växjö. Det var dags för M att få shoppa lite.  Självklart blev det lunch på mitt favorit ställe. Subway! Love it!
M fick i alla fall en heldel shoppat och dessutom en massa rabatter så det blev inte alltför dyrt.
Jag hittade typ världens finaste kofta. Jag älskar den! Det låter dumt och ni kommer skratta, men jag kan faktiskt bli riktigt lycklig av att köpa något riktigt fint.
Och nej, jag har inget shoppingberoende! Promise! Behöver dock inte shoppa något mer denna månaden!

En dagens outfit, man kan ju nästan tro att jag har en modeblogg HAHA!

Nej, men jag var så nöjd med den så jag ville visa er.


Äntligen hittade vi pastatallrikar! Som vi har letat, dessa var perfekta.

Dessutom kostade de bara 40 kr/st på Åhléns.


Koftan med stort K. Är så glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback